PRABANGA PRIKLAUSO INDIJAI

    Indija jau kurį laiką šildosi prie pasaulinių prabangos prekių ženklų. Tačiau pastarųjų metų tendencija akivaizdžiai išaugo, kad nebegalite ignoruoti šio segmento augimo, tvirtina Abhay Gupta.


    Vien tik žodžio „prabanga“ paminėjimas sukuria momentinius didybės, aukštosios mados, dizainerių drabužių, madų šou, Bolivudo, blizgių žurnalų. Įvairius vaizdus ir didelę dozę jausmingo-vizualinio patrauklumo. Tai dar vienas faktas, kad prabanga yra daug daugiau nei tik mada.
    Prabanga yra gyvenimo būdas, o mada yra tik maža jo dalis. Verslo požiūriu - labiausiai matoma ar apimama visa prabangos prekybos dalis, mada taip pat buvo gana užimta. Per pastaruosius kelerius metus prabangos segmentas Indijoje augo ir sudarė maždaug 25 procentus metinio augimo tempo (CAGR).

    Indijos prabangos peizažas šiuo metu patiria stiprią evoliucinę srovę, iš naujo apibrėžiančią vartotojo profilį ir tai, kaip prabangos žaidėjai veikia šioje srityje. Be mados, paslaugų srityse, tokiose kaip puikus maitinimas, elektronika, prabangios kelionės, prabangios asmeninės priežiūros priemonės ir papuošalai, pajamos didėjo ir tikimasi, kad per ateinančius trejus metus jos išaugs 30–35 procentais. Išlaidos prabangiems automobiliams tuo pačiu laikotarpiu didėja ir siekia 18–20 procentų. Indijoje nuolat augant moterų perkamajai galiai, auga prabangių grožio produktų rinka.

    Be to, prabanga nebėra tų nedaugelio, kurie gimė turtingi, privilegija. Dabar yra didesnė vartotojų bazė, kuriai trūksta pinigų, tačiau tuo pat metu norima tikrosios vertės pasiūlymo. Prabangi mada nebėra nepasiekiama - įvyko tikras prabangos ir mados demokratizavimas.
    Indiškos prabangos šaknys.
    Tačiau kaip per tuos metus prabangos mada susiformavo į dabartinį tempą? Kada nutilo linijos tarp Indijos mados ir tarptautinės mados? Kaip judėjimas „Pagamink Indijoje“ paveiks prabangios mados scenarijų? Kada Indija pagamins išties tarptautinį prabangos mados prekės ženklą?