Pirkinių krepšelis parodoje „Pelenė“ išaugo

    „Lankytojai šiemet plačiau atvėrė pinigines ir pirko kur kas daugiau, nevengė ir brangesnių produktų“,

    – teigė ne vienas parodos „Pelenė“ dalyvis, teigiamai vertindamas dalyvavimo rezultatus ir skubėdamas rezervuoti vietą kitų metų parodoje.

     

    Kovo 16-18 dienomis LITEXPO vykusioje 19-toje tarptautinėje grožio industrijos parodoje „Pelenė 2012“ lankytojai galėjo rasti ne tik gerai žinomų gamintojų naujienų, bet ir visiškai naujų ženklų ar naujų paslaugų, stebėti kirpėjų ir makiažo,  manikiūro specialistų meistriškumą, susipažinti su naujausiomis grožio puoselėjimo tendencijomis, ekologiška ir natūralia kosmetika. Iš viso parodoje su savo produkcija ir paslaugomis supažindino 152 kompanijos iš 5 šalių, čia vyko 15 įvairaus pobūdžio renginių, parodą aplankė 16.000  lankytojų.

     

    Šiemet „Pelenėje“ daug dėmesio buvo skiriama plaukų puoselėjimui ir grožiui. Įvairiausios, skirtingų gamintojų plaukų priežiūros priemonės puikavosi daugelyje dalyvių stendų, plaukų kirpimo ir dažymo tendencijos tapo ne vieno parodos renginio tema. Su naujausiomis šukuosenų idėjomis buvo galima susipažinti Lietuvos kirpėjų čempionate, bendrovės „Gražvalda“ pademonstruotoje tarptautinio stilisto Paul‘o Gehring‘o pavasario-vasaros kolekcijoje „Miškas ir gėlės“. Naujomis šukuosenomis pasipuošė ir trys „Pelenė“ lankytojos, konkurse laimėję „Alondž“ grožio meistrų paslaugas. Ir visur vyravo vešlios garbanos, nes profesionalų teigimu, šį sezoną madingiausios banguotų plaukų šukuosenos.  

    Ne viena kalbinta parodos lankytoja teigė, kad parodoje šiemet pirmiausiai žvalgėsi plaukų priežiūros priemonių – gydomųjų ar šiaip kokybiškų šampūnų, ekologiškų dažų plaukams. Vilnietė Sigita sakė, kad į šią parodą atvyksta kasmet, nes čia randa labai geros, profesionalios kosmetikos, kokios parduotuvėse nebūna. Šiemet pagrindinis apsilankymo tikslas – susirasti kokybiškų, plaukus puoselėjančių priemonių ir pasidomėti šio pavasario kirpimų tendencijomis, plaukų spalvomis, nes atėjus pavasariui labai norisi atsinaujinti. Plaukų dažų žvalgėsi ir kita „Pelenė“ lankytoja Simona, atvykusi čia iš Elektrėnų – ateinantis pavasaris jai įkvėpė norą pakeisti plaukų spalvą.

    Kaip teigė parodos dalyviai, iš tiesų plaukų priežiūros priemonėmis lankytojai domėjosi aktyviai. Bendrovės „Henkel Lietuva“ prekybos atstovė Vika Stumbraitė sakė pastebėjusi, kad lankytojai daugiausiai ieškojo atstatančių, gydomųjų plaukų priemonių. Tuo tarpu nuolatinės parodos dalyvės – bendrovės „Krinona“ stende vienodai populiarios buvo tiek odos, nagų, tiek ir plaukų priežiūros priemonės. Šios bendrovės atstovai teigė, kad šiemet jiems labai sekėsi, jų stende apsilankė ypač daug žmonių, o jų pirkinių krepšelis buvo kur kas solidesnis, nei pernai. Lankytojus domino ne tik produktų naujienos ir kokybė, svarbi buvo ir kaina – pirkimus labai skatino nuolaidos, kurios bendrovės „Krinona“ stende buvo iš tiesų patrauklios.

    Evelina iš Vilniaus sakė, kad parodoje išleido kur kas daugiau pinigų, negu buvo susiplanavusi, nes rado daug seniai geidžiamų grožio priemonių už labai patrauklią kainą, todėl tiesiog negalėjo nepirkti. Kita lankytoja sakė į parodą ateinanti jau antrą dieną ir pinigų čia išleidusi begėdiškai daug, todėl teks slėpti tokias neplanuotas išlaidas nuo šeimos.

    Ne viena lankytoja teigė į parodą „Pelenė“ atvykstanti kasmet dėl įvairių grožio procedūrų ir su malonumu pasinaudoja, jei kuriame nors stende specialistai jas atlieka nemokamai.

    Parodoje tokių procedūrų iš tiesų netrūko, čia buvo galima išbandyti masažus, veido kaukes, pasidaryti manikiūrą ar net nemokamai pasikeisti šukuoseną arba bent jau stebėti kaip jas daro kitiems.

    Didelio pasisekimo sulaukė bendrovės „Gražvalda“ organizuotas renginys, kuriame buvo pristatytos šio pavasario-vasaros plaukų kirpimo ir dažymo tendencijos. Kaip teigė „Gražvalda“ marketingo specialistė Eglė Krengauskaitė, lankytojų parodoje buvo labai daug ir jie domėjosi labai įvairiais dalykais, ne tik plaukų, bet ir odos, nagų puoselėjimu. Jos nuomone, renginiai, ypač profesionalams, yra labai naudingi, todėl jų parodoje galėtų būti dar daugiau.

    Dalia iš Panevėžio sakė, kad į parodą važiavo dėl renginių ir specialiai sekmadienį, nes tądien „Pelenėje“ paprastam lankytojui jų buvo daugiausiai. Dėl kirpėjų čempionato į parodą atvyko ir Kristina su Daiva iš Utenos. Jų teigimu, kasmet jos susiruošia į „Pelenę“ ir renkasi tą dieną, kai parodoje vyksta kirpėjų čempionatas.

    Kirpėjų, nagų dizaino ir makiažo specialistų čempionatą šiemet organizavo Kirpėjų ir grožio specialistų asociacija. Jame dalyvavo 90 meistrų bei profesinių mokyklų auklėtinių iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos. Pasak Kirpėjų ir grožio specialistų asociacijos prezidentės Jolantos Mačiulienės, savo išradingumu ir profesionalumu stebino tiek patyrę meistrai, tiek jaunimas. Čempionato dalyvių pasirodymą gerai įvertino ir žiūrovai, ir tarptautinė komisija, kurioje dirbo ir pasaulinės kirpėjų asociacijos „Organization Mondial Coiffure“ (OMC) atestuoti teisėjai.