Modelio Dania Denise mitybos planas

    Tikriausiai dauguma yra ne kartą susimąstę kokia yra modelių mityba. Ką jie valgo, kad išlieka tokie liekni ir spindinčia oda.

    Ar jie daug pastangų tam deda ar tiesiog turi gerą genetiką ir stengtis labai jiems nereikia. „Kai kurie modeliai tikrai turi gerą genetiką ir palaikyti sveiką ir gerą figūrą jiems yra šiek tiek lengviau, tačiau vis tiek stengtis reikia ir jiems. Jeigu bus laikomasi disciplinos – gerą ir sveiką svorį pavyks išlaikyti gana nesudėtingai“, - pasakoja modelis Dania Denise.
    Modelis pasakoja, kad valgo 5-6 kartus per dieną, tačiau mažomis porcijomis. Pagrindiniai gražuolės patiekalai – tai pusryčiai, pietūs ir vakarienė. Vienos porcijos maisto kiekis yra toks, kad tilptų į delną. „Valgant mažesnėmis porcijomis ir daugiau kartų per dieną pastebėsite, kad ne tik gerėja virškinimas, greičiau yra deginamos kalorijos, tačiau ir jautiesi soti visą dieną“, - teigia Denise.
    „Valgymas daugiau kartų, tačiau po truputį, padeda išvengti persivalgymo atvejų, kuomet prisėdama vieną ar kelis kart dienoje pavalgyti ir prisikemšama tiek, kad paeiti būna sunku. Juk tikriausiai kiekvienas yra patyręs jausmą, kai nepavalgę pietus, teko alkti iki pat vakarienės. Taip neturėtų būti. Modeliai neturėtų jausti alkio, jie netgi neturėtų atsisakyti savo mėgstamų patiekalų. Paprasčiausiai jiems reikia susidaryti savo mitybos planą, kurio griežtai laikytųsi. Tas planas padėtų jiems išlaikyti reikiamą svorį bei gerą sveikatą“, - pasakojo modelis.
    „Mano sudarytas mitybos planas man tikrai padeda ne tik nepriaugti papildomų kilogramų, bet ir jaustis puikiai! Mitybos plano esmė yra ta, kad valgyti reikia vienodu laiku kiekvieną dieną. Ir galiu garantuoti, kad daugumą jis tikrai nustebins, nes jis visiškai nepanašus į tipinę dietą, nes leidžiu sau viską, kas man patinka – žinoma, su saiku. Todėl dalinuosi savo mitybos planu su Jumis:
    Pusryčiai: grūdai, avižiniai dribsniai, didelis puodelis karšto šokolado, pusryčių sumuštiniai.
    Pietūs: sumuštinis su kepta kalakutiena, balta kviečių duona, sūriu, salotomis ir pomidorais, makaronai.
    Vakarienė: makaronai su smulkinta jautiena arba vištiena, suši, steikas su daržovėmis, ryžiai su kiaušiniu ir pomidorais ir netgi pica! Taip aš sau leidžiu net tokius dalykus, nes manau reikia valgyti viską, kas yra mėgiama, tačiau su saiku.
    Užkandžiai: vaisiai, uogos, ryžių trapučiai“, - savo mitybos planu dalijosi Denise. Gražuolė prisipažino, kad taip pat kasdien vartoja vitaminus ir tame nemato nieko blogo. „Aš jaučiuosi geriau, kuomet juos vartoju. Kadangi visada turiu būti energinga ir aktyvi, jie man padeda tą energiją išlaikyti visą dieną“, - teigia modelis.