Modeliai, socialinė žiniasklaida. Elektroninis paštas

    Šiais laikais technologija ir socialinė žiniasklaida - tai jau kasdienė mūsų gyvenimo dalis, norit Jūs to ar ne. Tai taip pat liečia ir verslo pasaulį. Tačiau yra klaidingi ir teisingi būdai - kaip panaudoti visas technologijų naujoves ir socialinę žiniasklaidą savo naudai.


    Nors socialinė žiniasklaida yra visur ir ja pakankamai lengva ir paprasta naudotis, tačiau tai nereiškia, kad Jūs turite būti tingus su tuo dirbdamas arba visiškai pasikliauti socialine žiniasklaida. Nesugebėjimas naudotis tinkamais bendravimo metodais, nesirūpinant rašybos klaidomis, potencialių klientų atmestinas ieškojimas, prieš tai jų neišanalizavus – visa tai gali būti greitas būdas sugadinti socialinės žiniasklaidos naudą ir Jūsų reputaciją.
    Modelių pasaulyje, daugelis agentūrų nori, kad su jais modeliai susisiektų būtent elektroniniu paštu. Net, jei agentūra naudojasi „FB“, „Instagram“ socialiniais tinklais, tačiau patogiau yra naudotis elektroniniu paštu perduodant ar persiunčiant tam tikrą informaciją.
    Dauguma žmonių savo socialinių tinklų profilius tikrina gana dažnai ir reguliariai, tačiau verslo žmonės kur kas dažniau tikrinasi savo elektroninius paštus. Socialinės erdvės yra linkusios būti keistos – dažnai pranešimai užstringa ir būna neišsiųsti ir tai labai erzina, nes tuomet reikia sugaišti dar daugiau laiko tikrinant ar žinutės buvo išsiųstos ir jei ne - išsiunčiant jas rankiniu būdu.
    Modelių pasaulyje profesionalai žino, kad jų laikas yra labai vertingas, todėl, kad jo negaišti, jie paprasčiausiai nuotraukas siunčia elektroniniu paštu. Siuntimas elektroniniu paštu informaciją yra paprastas dar ir tuo, kad nereikalauja tam tikrų sąlygų kaip - išsiųsti draugui kvietimą draugauti arba sulaukti jo atsakymo. Siuntimui elektroniniu paštu užtenka žinoti asmens, kuriam siunčiate elektroninį adresą.
    Būna atvejų, kai žmogus, su kuriuo Jums reikia susisiekti, parodo nenorą bendrauti elektroniniu paštu, tuomet, be abejo – Jums reikia laikytis jo taisyklių ir bendrauti per tokį socialinės erdvės kanalą, kurį pasiūlo tas asmuo.
    Tačiau, kad ir kaip bebūtų, dažniausiai yra bendraujama verslo pasaulyje būtent elektroniniu paštu. Tai paprasčiausias ir greičiausias būdas perduoti informaciją suinteresuotam asmeniui.