Pozavimas - yra pagrindinis modelių darbas. Netgi podiumo ir mados modeliai turi pozuoti tam tikrose ėjimo podiumu vietose.

    Visi žino, kad ne kiekvienas gali būti modeliu. Nors kai kurie modeliai sužinoję šią tiesą puola į neviltį, tačiau reikia žinoti, kad nebūtinai reikia būti modeliu, norint papulti į šią rinką.

    „Victoria's Secret“ modeliai yra pavyzdys kiekvienam pradedančiam modeliui.

    Kiekvienas modelis, kada vyksta fotosesija, tikisi, kad fotografas padarys pačius geriausius kadrus. Nesvarbu ar tos nuotraukos būtų naudojamos modelio portfolio papildymui, ar reklamos tikslais, nei vienas modelis nenorės sugadintų arba nevykusių kadrų.

    Šiuolaikinės mažos mergaitės yra pripratusios prie supančios aplinkos, socialinės žiniasklaidos, kurią užvaldę gražūs veidai, įspūdingos figūros.

    Apie vyrus modelius yra susidariusi nuomonė, kad jie dažniausiai yra gražūs, žavūs, įspūdingi, traukiantys akį ir, kad nuo jų šypsenos negali atsilaikyti nei viena moteris. Bet kai kalbame apie modeliavimą, vyrai modeliai ne visada linkę šypsotis. Tačiau tiesa yra tokia, kad modeliai vyrai, kurie nebijotų plačiai šypsotis, iš tiesų galėtų siekti aukštumų savo kaip modelio karjeroje.
    Dažniausiai vyrai modeliai galvoja, kad pozuojant reikia būti rimtam, nes tai suteikia seksualumo. Iš vienos pusės jie yra teisūs dėl to, ypač ši taisyklė galioja aukštos mados ir podiumo modeliams.

    Kai pamatome žmogų, iš karto galime pasakyti ar jis yra pasitikintis savimi ar ne. Tai labai nesunku pastebėti – viską išduoda jų kūno kalba, bendravimas su kitais žmonėmis. Pasitikintys savimi žmonės labiau savimi rūpinasi. Jų visai kita laikysena, eisena ir netgi fizinė išvaizda.

    Niekam ne paslaptis, kad modeliavimas yra žiaurus ir grubus verslas. Modeliavimas yra profesija, kur kiekvieną įprastą darbo dieną esi teisiamas, vertinamas ir kritikuojamas.

    Žmonėms būdinga galvoti, kad pavadinimas „reklamos modeliai“ būtinai turi sietis su televizija arba aktoryste.

    Pozuoti žurnalo viršeliui modeliui yra labai svarbus įvykis. Tiek modeliai vyrai tiek moterys puikiai žino, kad pozavimas žurnalo viršeliui gali smarkiai padidinti jų kaip modelių populiarumą.

    Moterys modeliai gali turėti įvairių stilių ir spalvų šukuosenas, viskas priklauso nuo to, ar ji jaučiasi gerai ir patogiai su tam tikra šukuosena. Modelių pasaulyje nėra griežtų taisyklių dėl modelių šukuosenų.

    Niekas labiau modelių nežavi kaip būti podiumo modeliu ir demonstruoti naujausias madas mados šou pasirodymuose. Tačiau pirmiausia reikėtų pabrėžti, kad mokinantis kaip vaikščioti podiumu, nereikėtų kopijuoti kitų modelių eisenų. Pradėti mokytis galima iš specialių filmukų, sukurtų padėti įkvėpti modelius išmokti podiumo eisenos.

    Svarbu paminėti, kad modeliai kūdikiai ir modeliai vaikai yra du labai skirtingi modelių tipai, kadangi jų amžius stipriai skiriasi.

    Daugelis kastingų prieš atrankas modeliams turi tam tikrus klausimynus, kuriuose yra klausiama kokie jų išmatavimai, patirtis modeliavimo srityje, kontaktinė informacija ir t.t. Tačiau kartais modeliai gali pamatyti ir klausimyne klausimą, kuris klausia apie jų ypatingus sugebėjimus.

    Kaip ir rodo pats pavadinimas, modelio nuotraukų galerija (portfolio) – tai yra svetainės dalis, kurioje modeliai turėtų parodyti savo profesionalias nuotraukas, kitaip dar vadinamus internetinius modelio portfolio.

    Idėja - „parduoti save“ yra gana paprasta – siekiant įtikinti modelių agentūras, būsimus klientus, modelių atrankų organizatorius dirbti su Jumis, Jūs turite žinoti kaip „save jiems parduoti“. Ką daryti, kad jie jus pajustų ir įvertintų. Svarbiausia - yra mokėjimas pokalbio metu save pristatyti tvirtai, su pasitikėjimu, būtent tai yra viena didžiausių paslapčių modelių sėkmingos karjeros link.

    Vis daugiau modelių agentūrų savo tinklapiuose skelbia informaciją, skirtą padėti modeliams pasiruošti atrankoms, supažindinti juos su modelių agentūros keliamais tikslais ir reikalavimais bei įspėti modelius apie kai kurių agentūrų sukčiavimo atvejus.

    Reklamos modeliai yra pati populiariausia kategorija modelių industrijoje. Ši kategorija skirta didžiausiai demografinei auditorijai, kiekvienam vartotojui. Kai kurie žmonės teigia, kad reklama jų neveikia. Jie yra neteisūs, nes ne veltui į šį verslą investuojamos milijardinės sumos visame pasaulyje.

    Kaip kalbame apie prekinį ženklą - „brendą“, mes dažniausiai pagalvojame apie tam tikras įmones arba produktus, nes dažniausiai savo prekinius ženklus turi būtent jie, tačiau „brendai“ yra naudojami ir modelių pasaulyje.

    Labai svarbu suprasti, kad buvimas modelių pasaulyje – tai nėra vien tik smagus darbas, tai daugiau žaidimas su „žvėrimi“, pagal jo pačio taisykles. Ir visiškai nesvarbu ar tu visai dar mažas modelis, paauglys, ar jau suaugęs. Kalbant apie vaikus modelius ir jų tėvus, svarbu suvokti ir žinoti be galo konkurencingą modelių pasaulį, todėl tam reikia užsiauginti „storą odą“ tiek tėvams tiek jų vaikams.

    Spartus technologijų tobulėjimas visame pasaulyje į gerąją pusę pakeitė ir modeliavimo pramonės veidą. Nuo modelių agentūrų iki pačių klientų paieškų naujų modelių veidų, modeliavimo pramonė išmoko augti ir prisitaikyti prie besikeičiančių laikų, tobulėjančių technologijų.

    Kalbant apie profesionalų bendravimą modelių industrijoje, labai svarbu yra žinoti valandas, kurių metu būtų galima susisiekti su reikiamu asmeniu, ar tai būtų fotografas, klientas ar modelių agentūros atstovas. Net jei asmenys, su kuriais norite susisiekti nedirba oficialiomis darbo valandomis, vis tiek turite atsižvelgti į tai, kad jie turi ir laisvo laiko po darbo, todėl rašyti jiems bet kada yra labai neprofesionalu.

    Socialinėje erdvėje komentuoti fotografų, dizainerių ar makiažo meistrų postus nėra nieko blogo, tačiau, jeigu tas komentaras yra žeidžiantis, pašiepiantis ar tiesiog bereikšmės emocijos, tuomet tai yra greitas būdas užsimesti ant savęs nerimtos personos reputaciją.

    Šiais laikais technologija ir socialinė žiniasklaida - tai jau kasdienė mūsų gyvenimo dalis, norit Jūs to ar ne. Tai taip pat liečia ir verslo pasaulį. Tačiau yra klaidingi ir teisingi būdai - kaip panaudoti visas technologijų naujoves ir socialinę žiniasklaidą savo naudai.