Vis daugiau modelių agentūrų savo tinklapiuose skelbia informaciją, skirtą padėti modeliams pasiruošti atrankoms, supažindinti juos su modelių agentūros keliamais tikslais ir reikalavimais bei įspėti modelius apie kai kurių agentūrų sukčiavimo atvejus.

    Reklamos modeliai yra pati populiariausia kategorija modelių industrijoje. Ši kategorija skirta didžiausiai demografinei auditorijai, kiekvienam vartotojui. Kai kurie žmonės teigia, kad reklama jų neveikia. Jie yra neteisūs, nes ne veltui į šį verslą investuojamos milijardinės sumos visame pasaulyje.

    Kaip kalbame apie prekinį ženklą - „brendą“, mes dažniausiai pagalvojame apie tam tikras įmones arba produktus, nes dažniausiai savo prekinius ženklus turi būtent jie, tačiau „brendai“ yra naudojami ir modelių pasaulyje.

    Labai svarbu suprasti, kad buvimas modelių pasaulyje – tai nėra vien tik smagus darbas, tai daugiau žaidimas su „žvėrimi“, pagal jo pačio taisykles. Ir visiškai nesvarbu ar tu visai dar mažas modelis, paauglys, ar jau suaugęs. Kalbant apie vaikus modelius ir jų tėvus, svarbu suvokti ir žinoti be galo konkurencingą modelių pasaulį, todėl tam reikia užsiauginti „storą odą“ tiek tėvams tiek jų vaikams.

    Spartus technologijų tobulėjimas visame pasaulyje į gerąją pusę pakeitė ir modeliavimo pramonės veidą. Nuo modelių agentūrų iki pačių klientų paieškų naujų modelių veidų, modeliavimo pramonė išmoko augti ir prisitaikyti prie besikeičiančių laikų, tobulėjančių technologijų.

    Kalbant apie profesionalų bendravimą modelių industrijoje, labai svarbu yra žinoti valandas, kurių metu būtų galima susisiekti su reikiamu asmeniu, ar tai būtų fotografas, klientas ar modelių agentūros atstovas. Net jei asmenys, su kuriais norite susisiekti nedirba oficialiomis darbo valandomis, vis tiek turite atsižvelgti į tai, kad jie turi ir laisvo laiko po darbo, todėl rašyti jiems bet kada yra labai neprofesionalu.

    Socialinėje erdvėje komentuoti fotografų, dizainerių ar makiažo meistrų postus nėra nieko blogo, tačiau, jeigu tas komentaras yra žeidžiantis, pašiepiantis ar tiesiog bereikšmės emocijos, tuomet tai yra greitas būdas užsimesti ant savęs nerimtos personos reputaciją.

    Šiais laikais technologija ir socialinė žiniasklaida - tai jau kasdienė mūsų gyvenimo dalis, norit Jūs to ar ne. Tai taip pat liečia ir verslo pasaulį. Tačiau yra klaidingi ir teisingi būdai - kaip panaudoti visas technologijų naujoves ir socialinę žiniasklaidą savo naudai.

    Modelių industrijoje yra keletas skirtingų modelių kategorijų, tai reiškia, kad ir vyrų modelių kategorijų yra skirtingų. Štai keletas pagrindinių modelių vyrų kategorijų:

    Ieškant modelių agentūros, reikia išsiaiškinti, kurios agentūros turėtų būti vertos Jūsų laiko ir dėmesio, o su kuriomis geriau negaišti laiko. Turėkite omenyje, kad ne visos agentūros yra vienodos ir, kad ne visos agentūros atitiks Jūsų poreikius.

    Ne paslaptis, kad modelių pasaulis užpildytas daugiausia moterimis. Dauguma informacijos yra skirta būtent moterims, todėl modeliams vyrams dėl to kartais būna sunku įsitvirtinti modelių industrijoje.

    Kai kalbame apie maudymosi kostiumėlių fotosesiją, automatiškai galvojame, kad tai turėtų būti „seksualaus kačiuko“ pozos. Tačiau pozavimas su maudymosi kostiumėliu ne visada reiškia, kad modelis turi atrodyti seksualiai.

    Lygiai taip pat kaip ir modeliai moterys, modeliai vyrai turi būti su makiažu. Galbūt ne visada ir ne tiek, kiek moterys, tačiau vis tiek privalo darbo metu būti su makiažu. Makiažas privalomas tiek modeliams vyrams, tiek moterims, nes jis palengvina fotografo darbą.

    Ne paslaptis, kad internetas ir žiniasklaida daro tam tikrą poveikį šiuolaikiniam jaunimui. Ar kada girdėjote, kad kas nors sakytų: „Dieve, aš negaliu sulaukti, kada pas mane pradės atsirasti raukšlių“.

    Sau tinkamos modelių agentūros ieškojimas gali būti įdomus, bet tuo pačiu metu ir įtemptas etapas. Tačiau svarbu žinoti, kad kiekviena modelių agentūra yra skirtinga ir ieško skirtingų modelių.

    Modelių pasaulis yra kur kas daugiau, nei socialinė erdvė mums leidžia žinoti. Jeigu Jūs tikrai norite sužinoti kaip sėkmingai vesti savo modelio karjerą, tuomet skaitote būtent Jums skirtą straipsnį.

    Nors modelis Cara Delevingne jau nebedalyvauja mados pasirodymuose, tačiau Paryžiaus mados savaitėje, ji sudalyvavo su trenksmu. Modelis, virtusi aktore, atidarė ir uždarė „Balmain Spring 2019“ pasirodymą.

    Paryžiaus mados savaitės renginyje, modeliai Bella Hadid ir Kendall Jenner praleido puikų vakarą su vyno taurėmis. Vyno vakarą puošė seksualios raudonos suknelės, aukščiausios klasės modeliai ir be abejo – vakaro pagrindinis akcentas buvo vyno taurės, su kuriomis žvaigždės išėjo į Paryžiaus gatves.

    Visi sutiksite – šunys yra geriausi žmonių draugai, jie yra nuostabūs! Nesvarbu, ar jie prašinėja jūsų maisto, loja ant pavadėlio, prašydami, kad juos išvestumėte į lauką, ar tiesiog pasitinka, kai grįžtate namo.

    Uždarant Paryžiaus mados savaitės renginio antrąją dieną, Prancūzijos mados namai „Saint Laurent“ savo pasirodymą padarė po „putojančiu“ Eifelio bokštu.

    Mados mėnesis visada sukviečia būrį žvaigždžių, kurie, kaip svečiai sėdi pirmose eilėse. Tačiau šį kartą, Milano mados savaitės pasirodyme „Dolce & Gabbana“ šias žvaigždes užkėlė ant podiumo.

    Žymi reperė Cardi B, kilusi iš Niujorko rajono Bronkso, savaitgalį dalyvavo Milano mados savaitėje „Dolce & Gabanna Spring 2019” mados renginyje. Šia proga Cardi buvo apsivilkusi tigro raštais išdailintą paltą ir buvo lyg iš akies traukta auklė Fran iš garsiojo serialo „Auklė“.

    „Good American“ yra drabužių prekės ženklas, kurį 2016 m. įkūrė Khloe Kardashian ir Emma Grede.

    Mados galia yra stipri ir drabužiai, kuriuos dėvite gali paveikti net kai kuriuos dienos įvykius. Labai gerai, jei drabužiai, kuriuos dėvite leidžia Jums jaustis savimi.