Kodėl mūsų veidas kartais rytais būna užtinęs?

Off Canvas

 

Kodėl mūsų veidas kartais rytais būna užtinęs?

Nėra nieko blogiau nei pabusti ryte stipriai užtinusius veidu, ypatingai kai tavęs laukia svarbus susitikimas ar šiaip ypatinga diena. Visų pirma, reikia žinoti, kad yra keletas sveikatos sutrikimų, kurie gali sukelti veido patinimą, pavyzdžiui: hipertenzija, inkstų liga, alerginė reakcija, trauma, dantų problemos ar net konjuktyvitas (akių liga).

Jeigu yra kokių nors įtarimų, kad veido patinimas rytais gali būti vienos iš šių ligų simptomas, nedelsiant reikia kreiptis pas gydytoją. Jeigu esate įsitikinę, kad patinimas tikrai ne dėl ligos ir veidas patinęs rytais būna tik retkarčiais, tuomet reikėtų priežasties ieškoti savo gyvenimo būdo veiksniuose – nuo nepakankamo vandens gėrimo iki per didelio alkoholio vartojimo bei prastos kokybės miego. Taigi, štai kodėl kartais rytais atsikeliame su patinusiu veidu ir kas gali mums pagelbėti tokiais atvejais.
Nenuostabu, kad po audringos nakties, kurios metu buvo vartojama alkoholio, pabundame užtinę, tačiau ne tik alkoholis gali sukelti užtinimą. Kartais net veido prispaudimas prie pagalvės miego metu, gali sukelti užtinimą. Alergija, verkimas arba sūrus maistas prieš miegą, taip pat lemia patinusį veidą ryte. Hormoniniai svyravimai (mėnesinės, nėštumas ar menopauzė) taip pat gali sukelti veido patinimą. Patinimą veide smarkiai įtakoja ir patirtas stresas bei nerimas prieš užmiegant. Išsiaiškinę galimą patinimo sukelėją, galite ateityje patinimų išvengti.
Taigi, kaip gydyti ryte patinusį veidą?
• Ryte nuplaukite veidą vėsiu, gaivinančiu vandeniu, taip ne tik sumažinsite patinimą, bet ir pasijusite geriau
• Nepraleiskite savo kasdienės treniruotės. Pratimai ne tik priverčia mus geriau pasijusti, bet ir išliejamas prakaitas bei vandens gėrimas – gali nuimti patinimą.
• Atvėsinkite veidą. Išbandykite vėsinamąja akių kaukę bent 15 minučių arba paprastus ledo kubelius, taip pat tinka ir žalių agurkų riekės.
• Apsvarstykite ir galimybę, kad veido užtinimą galėjo įtakoti ir pagalvė. Stenkitės miegoti ant nugaros, kad sumažintumėte gravitacijos poveikį.
• Atlikite visus reikalingus pokyčius: gerkite daugiau vandens, mažiau alkoholio, mažiau druskos ir daugiau kokybiško, ramaus miego. Prieš miegą būtinai pašalinkite makiažą. Valgykite mažiau perdirbtų maisto produktų, nes daugelyje jų yra labai daug natrio, kuris taip pat sukelia užtinimą.

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt