Kai susirandame antrą pusę, dažnai pamirštame apie savo sporto dienotvarkę, mitybos planą, nes tiesiog tam nebelieka laiko. Juk norisi su savo antra puse praleisti kuo daugiau laiko, eiti į kiną, valgyti restorane, valgyti ledus vėlai vakarę prie filmo. Sveika mityba ir sportas nepastebimai nueina į antrą planą. Taigi, ką daryti, kad nauji santykiai netaptų nutukimo ir apsileidimo priežastimi?
    Yra keli puikūs būdai, kuriuos galite įtraukti į savo santykius, taip išvengiant apsileidimo.

    Atšalus orams ir trumpėjant dienoms, gali būti sunku išlaikyti motyvaciją sportuoti. Taigi, dalinamės su Jumis patarimais – kaip tęsti mankštos rutiną ir žiemos metu.

    Persivalgymas yra daugumai bauginantis žodis ir jis gali plisti kaip epidemija. Persivalgymas reiškia savo kūno nekontroliavimą, t. y. žmogaus valgymą daugiau nei jis nori valgyti. Persivalgymas yra valgymas toliau, nors jau yra jaučiamas pilnas sotumo jausmas ir valgoma yra tiek, kol žmogus pradeda jaustis blogai.

    Pastovaus cukraus kiekio kraujyje kontroliavimas ne tik padės palaikyti energiją visą dieną, bet ir padės kūnui sudeginti daugiau riebalų. Pateikiame kelis pagrindinius produktus, kurie padės numesti svorį.

    Prancūzės netiki dietomis, jos valgo ką tik nori, tačiau nestorėja, kodėl? Pagrindinis atsakymas į šį klausimą – nes jos valgo su malonumu! Prancūzės valgo viską, tačiau mažesnėmis porcijomis ir su didžiuliu malonumu, negalvodami, kad maistas gali jiems kažkaip pakenkti. Tiesą sakant, valgymas ir tuo metu galvojimas apie kalorijas – pas juos net neegzistuoja.

    Ne paslaptis, kad japonės moterys atrodo labai jaunatviškos. Sulaukusios 30-ies – jos vis dar atrodo kaip 20-metės. Visą ši jaunatviškumą lemia ne tik jų genai, mityba, bet taip pat ir gera odos priežiūra.

    Stiprus poreikis užkandžiauti naktimis arba vėlai vakare – yra žinomas ir pažįstamas daugumai. Galima būti super drausmingais visą dieną (valgymo atžvilgiu), tačiau vakarais viskas tampa nebekontroliuojama. Ypatingai šis užkandžiavimas naktimis kenkia žmonėms, besilaikantiems dietos, nes naktinis valgymas tikrai neprisideda prie svorio metimo.

    Sveikai gyventi – tai dar nereiškia, kad reikia visiškai atsisakyti bulvių, makaronų, keptų patiekalų, šokolado ir t.t., tai reiškia, kad reikia mėgautis viskuo saikingai. Tačiau šventiniu laikotarpiu – daugiau pasireiškia pagunda be saiko mėgautis ir maistu, ir gėrimais. Taigi, dalinamės keliais patarimais, kurie padės šventes sutikti ir sotiems, ir gerai besijaučiančiais po šventės, nes nebus „perdozuota“ nei maisto, nei gėrimų.

    1 arba 2 kavos puodeliai per dieną – gali būti ir sveika. Tačiau dauguma žmonių išgeria po 3 ar net 6 kavos puodelius per dieną – kas jau yra pavojinga sveikatai. Per didelė kofeino dozė gali sukelti nerimą, miego problemas, rimtą hormonų disbalansą.
    Kavos gurmanams šį įprotį nėra lengva nutraukti, tačiau yra keli patarimai, padėsiantys sumažinti suvartojamo kofeino kiekį.

    Prasidėjus rudeniui, rudeninė depresija – yra dažnas reiškinys daugumai žmonių. Ją gali sukelti nerimas dėl prasidėjusių naujų mokslo metų, pasibaigusių smagių atostogų ar apgailestavimas dėl nepasiektų vasarą užsibrėžtų tikslų.
    Tačiau šį nerimą galima įveikti. Kovoti su juo reikia subalansuojant savo mitybą, užsiimant sportu ir bendravimu su šeima bei draugais.
    Trumpėjant dienoms, ilgėjant naktims, dauguma žmonių ima jausti nerimą. Kai kurie žmonės jaučia šį nerimą kasmet, vos prasidėjus rudens sezonui. Atšalus orams, jų nuotaiką tampa melancholiška, juos pradeda imti nerimas ar net stipri depresija. Problema yra tuomet, kuomet tie žmonės patys nesuvokia, kad tą depresiją jiems sukelia prasidėjęs rudens sezonas ir, kad tai yra laikina. Tuomet jie pradeda galvoti, kad tai jiems visam laikui – kas dar labiau padidina nerimą ir depresiją.

    Kodėl mes dažnai valgome dar, nors jau jaučiame pilną sotumo jausmą? Kuomet sėdime prie stalo, ir nors esame jau pavalgę arba net nebuvome alkani, mes vis tiek stengiamės suvalgyti tą paskutinį kąsnelį. Kartais sunku kontroliuoti tokį nevalingą persivalgymą, tačiau įmanoma, tik reikia daug praktikos ir laiko.

    Modeliai privalo kasdien prisižiūrėti save. Jie turi ne tik atrodyti sveikai bet taip ir jaustis. Todėl kasdien jie turi prižiūrėti savo mitybą. Dalinamės su Jumis keliais patarimais, kuriais kasdien naudojasi modeliai.

    Skanus, sveikas, unikalus, tobulas užkandis kelyje – yra daugybė priežasčių kodėl reikia mėgti bananus. Dėl šio vaisiaus natūralaus apdangalo (jo žievės), bananas yra vienas sveikiausių vaisių, kuriuose nėra pesticidų. Taip pat, bananai yra puikus maistas žarnynui, nes juose gausu prebiotikų, kurie palaiko gerųjų bakterijų augimą.

    Argano aliejus yra gaunamas iš arganios spinoso medžio. Šių medžių galima rasti tik Šiaurės Afrikoje, aplink Maroką. Žiūrint į arganijos medį, niekada neatspėtumėte kiek vertingų ir retų savybių jis turi.

    Vis daugiau ir daugiau žmonių nori pradėti gyventi sveikiau – rinktis sveikesnį maistą, daugiau laiko skirti sportui ir t.t., bet dauguma per savo įtemptą gyvenimo tempą - paprasčiausiai tam neturi laiko. Tačiau reikia suprasti, kad sveikata yra svarbiau už bet ką šiame pasaulyje ir, jeigu nebus atrasta laiko ja tinkamai pasirūpinti - visi kiti dalykai, dėl kurių sveikata buvo atidėta į antrą planą – nebeteks prasmės. Tikrai yra galimybių gyventi sveikiau, net jei esate pats užimčiausias žmogus pasaulyje. Štai keletas jų.

    Vaikai šiomis dienomis turi daugybę galimybių rinktis kai kalbama apie sportą. Nors vaiko sprendimas pasirinkti sporto rūšį yra ne toks oficialus kaip, pavyzdžiui, aukštosios mokyklos ar specialybės pasirinkimas, tačiau kainuoti gali tikrai panašiai, todėl kokią sporto šaką pasirinks – yra aktualu ir tėvams.

    Kai jogos rūšių yra tiek daug, kaip rasti sau tinkamiausią? Galbūt išbandėte jogą sporto salėje arba savarankiškai namuose, tačiau tai dar nereiškia, kad to paties jogos stiliaus moko visur, nes jogos rūšių yra ne viena.
    Norint atsirinkti sau tinkamiausią, reikia žinoti ir atskirti jos rūšis, todėl dalinamės populiariausiomis jogos rūšimis.

    Atsižvelgiant į žmogaus medžiagų apykaitos greitį, kalorijų poreikius ir patį organizmą - kiekvieno žmogaus organizmas yra skirtingas ir maistas atitinkamai kiekvienam tinka skirtingas. Tačiau yra keletas bendrų rekomendacijų, kurių reikia laikytis, norint pasiekti maksimalų rezultatą sportuojant.

    Kiekvienas grožį supranta savaip ir kiekvienas turi savo grožio sampratą. Tačiau bendra grožio idėja apima tris bendrus dalykus: sveikas kūnas, sveikas protas ir graži širdis.
    Norint pradėti savo asmeninę grožio kelionę, reikia apgalvoti savo fizines ir psichines savybes. Kokiomis savybėmis Jūs didžiuojatės, kokius savo trūkumus pastebite? Kokia savybė ar išvaizdos detalė Jūs daro unikaliu žmogumi? Yra keli pagrindiniai dalykai, nuo kurių priklauso bendras žmogaus grožis.

    Bėgant laikui keičiasi viskas – taip pat ir veido prausimosi koncepcija. Tas metodas, kurį naudojome kažkada senai – lengvas veido praplovimas tik vandeniu - jau senai nebenaudojamas, nes jo paprasčiausiai neužtenka išlaikyti sveiką ir švytinčią odą. Dabar mes privalome naudoti tam tikrus papildomus produktus, kurie gydo ir saugo mūsų odą.

    Baigiantis šiltajam sezonui ir viena koja žengiant į šaltąjį - darosi vis sunkiau išlaikyti sveikus įpročius. Kad šaltasis laikotarpis nebūtų kliūtis visai pamiršti sveiką gyvenimo būdą – reikia stiprių paskatinimų ir motyvacijos.

    Žiema yra puikus metų laikas – gražiausios ir jaukiausios šventės, baltas sniegas puošia gatves, visur tvyro paslaptinga kalėdinė nuotaika. Tačiau kartu su sniegu ateina ir šaltukas bei stiprūs vėjai – dėl ko daugelis turi pasirūpinti labiau savo sveikata, kad žiemos laikotarpiu išliktų sveiki.

    Sveikai gyventi – reikia tam tikto ryžto, tačiau ryžtas didėja tada, kai įžvelgi kas tikrai neša naudą sveikatai. Sveikatos treneriai yra puikus šios įžvalgos šaltinis, nes būtent jie daug išmoko dirbdami savo darbą ir turi didžiulę patirtį šia tema.

    Nors vasara jau praėjo, savo kūno formomis reikėtų rūpintis visada, kad vėsiuoju metų laikotarpiu nereikėtų savęs slėpti po plačiais megztiniais ar kelnėmis. Alinti savęs griežtomis dietomis ar dideliu sporto krūviu nebūtina, tačiau yra kelios sporto rūšys, kurios itin efektyvios, norint turėti modelio figūrą.

    Puslapis 1 iš 23