GRAŽESNĖ PER VIENĄ NAKTĮ

    Teisingi miegojimo įpročiai tikrai gali leisti džiaugtis skaistesne ir lygesne oda.

    Svarbiausia, niekada neikite miegoti nenusivaliusios makiažo. Nenuvalytas makiažas neleidžia odai kvėpuoti ir užkemša poras. Makiažo valiklį pasirinkite pagal savo odos tipą, kad odos nesuerzintumėte. Nusivaliusi ir nusipraususi veidą būtinai patepkite drėkinamuoju kremu.

    Miegui pasirinkite tinkamas sąlygas. Puikus miegas garantuoja skaistesnę odą. Kasnakt miegoti reikia 8 valandas, reikėtų vengti televizoriaus, telefono. Taip pat, patartina miegoti vėsiame kambaryje be jokių papildomų šviesų ir garsų, taip tikrai geriau pailsėsite ir leisite sau atsipalaiduoti.

    Rinkitės šilkinę patalynę. Ji idealiausiai tinka ne tik odai, bet ir plaukams. Žinoma, geriausiai yra miegoti ant nugaros, kad veidas nesitrintų į pagalvę, bet juk negalite savęs sukontroliuoti miegant, todė lbent jau pasirinkite tinakamą pagalvės užvalkalą ir keiskite jį 2 kartus per savaitę. Šilkas yra švelnesnis plonai veido odai, nei medvilnė ar linas.

    Naktį veido oda netenka daug drėgmės, net 25% daugiau nei dieną, todėl tam reikia tinkamai paruošti veido odą prieš miegą. Nusiprausus, apipurkškite jį gėlių vandeniu, patepkite drėkinamuoju serumu ir drėkinamuoju kremu. Tinkamai prižiūrėdamos veido odą, netrukus pastebėsite teigiamus ir džiuginančius rezultatus.

    Tikriausiai ne visos moterys žino vieną paprastą taisyklę – paakių kremas puikiai tinka ne tik paakiams, bet ir lūpoms. Šis kremas skirtas itin jautriai ir plonai odai. Nakčiai juo pasitepusi lūpas, ryte jausi, kad jos tikrai sudrėkintos.

     

    Šaltinis: modelių agentūra PEGASUS