7 GROŽIO TAISYKLĖS PAGAL GISELE BÜNDCHEN

    G. Bündchen – visiems gerai žinomas modelis. Pagal statistiką, būtent ji laikoma daugiausiai pasaulyje uždirbančiu modeliu.

    Moteris nuo pat savo karjeros pradžios iki dabar (36 metai) atrodo visai nepasiekeitusi. Kaip jai pavyksta nepasiduoti laikui? Pati G. Bündchen teigia, kad tai dėl sveikos mitybos ir atskleidžia 7 savo taisykles, kurių pati laikosi.

    1. ANT PUSRYČIŲ STALO – VAISIAI IR DARŽOVĖS
    Modelis savo dieną pradeda apie 6 valandą. Pirmiausiai ji išgeria šilto vandens su citrina, vaistažokių sulčių ar ekologiškų vaisių glotnutį. Kiek vėliau, pusryčiams renkasi avokadus, žuvį, kiaušinius ir duoną be glitimo su kokosų sviestu. Tokie pusryčiai suteikia energijos ir puikiai nuteikia visai dienai.

    2. PATYS GERIAUSI UŽKANDŽIAI – UOGOS IR VAISIAI
    Nors užkandžiauti tarp valgymų nepatartina, modelis teigia negalinti atsisakyti trumpų poilsio akimirkų su skaniais užkandžiais. Užkandžiavimui geriausiai rinktis uogas ir vaisius. Idealu, jei jie ekoligiški, auginti ūkininkų ūkiuose. Pats modelis atskleidžia, kad labiausiai mėgsta gervuoges, mėlynes ir kivius.

    3. EKOLOGIŠKOS DARŽOVĖS IR KRUOPOS TURI SADARYTI BENT 80% MAISTO RACIONO
    Gisele įsitikinusi, kad savo kūną reikia mylėti ir juo rūpintis. Tik puoselėdami savo kūną, galime gerai jaustis ir mylėti save. Natūralios daržovės ir įvairios kruopos leidžia jaustis sočiai, bet neapsunkusiai, anaiptol, tai prideda energijos. Kalbėdama apie savo racioną, modelis pateikia net savo mėgstamą receptą: salotos, brokoliai, bolivinės balandos, avokadai, burokėliai, saldžiosios bulvės ir pomidorai.

    4. BALTASIS CUKRUS IR BALTIEJI MILTAI – GERIAU JŲ ATSISAKYTI
    Gisele ir visa jos šeima visiškai nevartoja baltojo cukraus ir baltųjų miltų. Tai padeda išlaikyti puikias kūno formas ir visada jaustis energingai. Jie taip pat atsisako ir visų patiekalų, kuriose yra balto cukraus. Tai ne vieninteliai ribojami produktai jų sąraše. Modelis nevartoja pieno produktų ir kavos, o taip elgtis skatina ir kitus sveikai maitintis ir gerai jaustis norinčius žmones.

    5. MĖSĄ VALGYTI REIKIA SAIKINGAI
    Nors modelis sako, kad dažniau valgo vaisius, daržoves, grūdinių kultūrų produktus, sėklas ar riešutus, bet kartais vietoje to renkasi ir mėsą. Mėsa taip pat reikalinga žmogaus organizmui. Valgant mėsą, Gisele renkasi ekologiškus kepsnius, antieną, vištieną, o labiausiai mėgsta laisvėje pagautos lašišos skonį.

    6. ANKSTYVA VAKARIENĖ – GERIAUSIAS PASIRINKIMAS
    Visi žinome, kad vėlai vakarieniauti yra nesveika. Modelis vakarieniauja tarp 17:30 ir 18:00. Toks režimas padeda išlaikyti puikias kūno formas, nes organizmas iki miego spėja suvirškinti maistą, o tai reiškia, kad naktį kūnas gali ramiai ilsėtis nedirbdamas.

    7. ORGANIZMO VALYMAS TIESIOG BŪTINAS
    G. Bündchen organimo valymą atlieka du kartus per metus. Kartu su tuo, modelis stengiasi suderinti ir „tylos stovyklą“, tada per vieną savaitgalį gali pailsėti ne tik kūnas, bet ir protas. Galbūt būtent dėl tokių veiksmų Gisele niekada neserga, tokia kūno ir proto detoksikacija grūdina imuninę sistemą.

    Šaltinis: FOTOMODELIŲ AGENTŪRA MŪZA