5 naudingiausi rytiniai įpročiai

    Visi žinome, kaip sunku žiemą keltis ryte.

    Už lango tamsu, šalta, o lova tokia šilta... O kur dar chroniškas saulės, gaivaus oro, vitaminų trūkumas? Tad nereiktų stebėtis, kai rytais daugelis mūsų panašūs į zombius.

    Laimei, yra keletas paprastų ir lengvų būdų, kaip rytus paversti maloniais. Aišku, kad ryte, nori nenori, bet po namus teks šliaužioti. Pažiūrėkime, ką naudingo galime nuveikti „tarpinėse stotelėse“.

     Lovoje

    Atsibudimas turi būti malonus, tad pabandykite keltis ne čirškiant žadintuvui, o skambant mylimai muzikai. Dar gerai būtų įprasti paliki bent 15 minučių atsargą. Atsibudote, bet vis dar lovoje ir pusiau miegantys? Saldžiai pasirąžykite. Dabar padėsime organizmui atsibust. Tai nereiškia, kad reikia skubiai keltis ir lėkt į vonią. Atsargiai patraukite ausų spenelius, paskui rankomis suspauskite ausis ir atlikite sukamuosius judesius – po penkis kartus pagal ir prieš laikrodžio rodyklę. Dabar iš eilės paspaudykite visų dešimties pirštų pagalvėles ir nagus. Pirštuose taip pat daugybė nervų šaknelių. Šis masažas, kurį galite atlikti net užsimerkusios, turės stulbinantį poveikį. Dabar galima nusimesti antklode ir, gulint ant nugaros, pakelt ir papurtyt rankas ir kojas.

     Šviesos

    Atsikėlusios iš lovos iškart junkite šviesą. Kadangi už lango aiškiai juntamas saulės trūkumas, reiks pačioms pasirūpinti šviesa. Žiemą netaupykite apšvietimui, nes kitaip teks kęsti depresiją. Mokslininkai nustatė, kad pajautusios šviesą smegenys visiškai pabunda. Po kelių minučių pajausite, kad mieguistumas dingo.

    Idealiausia būtų ryte padaryti mankštą, bet tai sugebės toli gražu ne kiekviena. Tokiu atveju gali padėti du pratimai – įkvėpti, pakelti rankas ir iškvepiant pasilenkti kaip galima žemiau. Arba galima kelis kartus atsispausti nuo sienelės. Reikalas tas, kad šiuose pratimuose dalyvauja stambiausi raumenys. Jų susitraukimas skatina kraujotaką ir padeda atsibusti.

    Vonioje

    Prieš lysdamos po dušu dar kartą pasistiebkite, o tada pirmyn. Rytais padeda kontrastinis dušas, bet galima apsieiti ir be jo. Apsimaukite šiurkščia pirštinę ir kaip reikiant įsitrinkite. Net jei nemėgstate šalto vandens, veidą ir kojas vis tiek reiks perlieti.

    Dar viena gera priemonė – specialius šiurkštus kilimėlis. Ant jo stokitės basomis kojomis ir trypčiokite, kol valotės dantis. Nesijaudinkite, tai bus malonu. Patrypčiojus ant tokio kilimėlio jūs ne tik atsibusite, bet ir pamasažuosite daugybę paduose esančių taškų.

    Virtuvėje

    Sveikus sausus pusryčius palikime vasarai. Dabar pusryčiai turi būti skanūs ir sotūs. Jeigu galite išsispausti šviežių sulčių, puiku. Jeigu norite kiaušinienės su bekonu ar torto, valgykite. Valgykite viską, ką norite, bet nepersistenkite. Pusryčiams rinkitės tik šviesius, vasariškų spalvų indus. Jie ne tik džiugins akis, bet ir pakels nuotaiką. Atsibusti padeda ir šviežios kavos su kardamonu arba arbatos su citrina kvapai. Jeigu netingite ryte išsivirti košės, pagardinkite ją oranžiniais ar gintariniais džiovintais vaisiais. Dar geriau, jei mėgstate menkes. Sumuštiniai su menkėmis – Omega 3 šaltinis.

    Prie veidrodžio

    Turbūt nėra moters, kuri ryte būtų patenkinta savo išvaizda, tačiau viskas pataisoma. Jeigu jau atsibudote, bet veidas vis dar miega, pabandykite dieninį kremą tepti tokiu būdu. Atsisėskite, kad alkūnėmis būtų patogu remtis į kelius. Pasiimkite užtektinai kremo, sušildykite jį tarp rankų ir užsitepkite masažinėmis linijomis. Dabar atremkite alkūnes į kelius ir padėkite ant delnų veidą. Lėtai suskaičiuokite iki 10, tada delnus atremkite į akis. Vėl iki dešimt ir delnai kyla iki kaktos. Taip judėkite, kol „apeisite“ visą veidą. Tada delnus perkelkite už ausų, į limfmazgių zoną ir vėl skaičiuokite. Visą procedūrą pakartokite tris kartus. Netempkite odos, o tiesiog spauskite delnus veido svoriu. Panašaus limfomasažinio būdų yra daug, o efektą pajusite akimirksniu.

    Gali pasirodyti, kad viskas, kas išvardinta, užima daug laiko. Gal pirmą kartą taip ir bus, tačiau kai tai taps įpročių, rezervui pasiliktų 15 minučių tikrai užteks.