10 streso valdymo būdų mokiniams ir studentams

Off Canvas

 

10 streso valdymo būdų mokiniams ir studentams

Stresas labai kenkia sveikatai (ir grožiui), o dauguma studentų patiria didžiulius jo kiekius. Amerikiečių mokslininkai ištyrė, kad paaugliai patiria nemažiau streso nei suaugusieji. Tai reiškia, kad paaugliai patiria neapsakomus chroniško streso kiekius ir jaučiasi, jog jiems sunku su tuo susitvarkyti. Stresas neigiamai paveikia žmogaus miegą, dietą ir fizinio krūvio kiekį. Streso valdymas ir vidinė gerovė yra šiuolaikinė mada, kurią tikrai rekomenduojame išbandyti.


Dar vieno tyrimo rezultatai atskleidė, kad vidurinės mokyklos studentų stresas kyla dėl mokyklos ir popamokinių veiklų, šis chroniškas stresas persikelia į aukštąsias mokyklas, vėliau perauga į psichinės sveikatos sutrikimus. Studentai sunkiai randa laiko atsikvėpti, tačiau yra būdų, kuriuos lengvai galite pritaikyti savo dienotvarkėje.
• Gerai išsimiegokite. Miego trūkumas trukdo Jums būti produktyviais, būna sunkiau susikaupti ir mokytis. Todėl neapleiskite savo miego ir pasistenkite miegoti 8 valandas per parą, bei nusnausti, kada jaučiate, jog reikia.
• Praktikuokite vizualizaciją. Tai yra lengva ir efektyvu. Vizualizacijos padės nusiraminti ir „išjungs“ stresą. Taip pat jas galite naudoti besiruošdami prezentacijoms, o įsivaizduodami, jog pasirodote gerai, gausite geresnius rezultatus, nes taip save pozityviai užprogramuojate, o pozityvios smegenys geriau funkcionuoja.
• Reguliariai mankštinkitės. Tai yra sveikiausias būdas atpalaiduoti protą. Mankštą į savo dienotvarkę galite įterpti rytais darydami jogą, važiuodami dviračiu ar eidami pėsti į mokyklą, taip pat kartodamiesi atsiskaitymams su draugu sporto salėje ant bėgtakio. Pradėkite dabar. Tai padės gyventi ilgiau ir labiau džiaugtis gyvenimu.
• Darykite kvėpavimo pratimus. Kai kūnas yra streso būsenoje, dažnai nemąstote taip gerai, kaip galėtumėte. Kvėpavimo pratimai yra greitas būdas nusiraminti ir gali būti atliekami bet kur ir greitai. Tai ypač padės sumažinti nerimą prieš testą ar jį jau rašant. Ir bet kuriais kitais kartais, kai jaučiate stiprų stresą.
• Užsiimkite progresyviu raumenų atpalaidavimu. Tai galite daryti egzamino metu, prieš miegą ir bet kada, kai reikia. Progresyvusis raumenų atpalaidavimas yra raumenų įtempimas ir atpalaidavimas, iki kol kūnas yra visiškai atsipalaidavęs.
• Klausykitės muzikos. Kol mokotės, susikaupti padės klasikinė muzika, prabusti – energinga muzika, o atsipalaiduoti galite klausydami mėgstamų lėtų melodijų.
• Susitvarkykite. Netvarka kelia stresą ir mažina produktyvumą, todėl palaikykite tvarką savo mokymosi zonoje. Tai padės visapusiškai geriau jaustis, todėl yra tikrai verta laiko ir pastangų.
• Sveikai maitinkitės. Jūsų dieta gali pagerinti Jūsų smegenų darbą arba jį apsunkinti. Sveikai maitindamiesi galite išvengti nuotaikų kaitų, galvos svaigimo ir daugiau.
• Išbandykite savihipnozę. Savihipnozė yra efektyvus streso mažinimo ir produktyvumo didinimo būdas. Naudodami šį būdą, Jūs galite sau padėti paleisti įtampą ir stresą bei pasodinti sėkmės sėklas savo pasąmonėje.
• Mąstykite pozityviai. Optimistinis mąstymas sukuria geresnes aplinkybes. Šis įprotis pagerins sveikatą, santykius ir netgi pažymius!

© 2020 MADA IR GROŽIS. Visos teisės saugomos. Internetinių svetainių kūrimas ir elektroninių parduotuvių kūrimas: hidra.lt