Modelių valgiaraštis

    Kai žiūrime į modelius – pavydime jiems tobulo kūno. Šie modeliai atskleidė, kuo maitinasi.


                   Martha Hunt
    Victoria‘s Secret modelis Martha Hunts atskleidė, kad prieš mados pristatyma ji valgo net daugiau nei įprastai. Svarbiausia – proteinai kiekviename patiekale. Pusryčiams ji suvalgo graikiško jogurto ar kiaušinį, pietums – sušiai, o vakarienei lašiša, vištiena arba mėsa su daržovėmis. Užkandžiai dienos metu – žemės riešutų arba migdolų sviestas, o visas papildomas kalorijas sudegina aktyviai sportuodama.

    m5

                   Bella Hadid
    Šis modelis paneigia, kad norint išlaikyti tobulą modelio figūrą reikia badauti ir valgyti tik daržoves. Bella atskleidė, kad ji valgo keptą sūrį bei prancūziškas bulvytes kiekvieną dieną, nes tai – jos mėgstamiausias maistas. Vertėtų nepamiršti, kad kaip ir visi modeliai, ji daug sportuoja.

    m6

                   Kendall Jenner
    Dar 2015-aisiais Kendall atskleidė, kad jos mėgstamiausia sporto forma figūrai išlaikyti yra boksas. Modelis sako, kad sveika mityba yra labai didelė to dalis, net sportuodama ji jaučia, kada valgo neteisingai. Nors ir dievina makaronus, tačiau šie apsunkina organizmo veiklą, dėl tokio maisto jaučiamas nuovargis. Todėl Kendall savo dieną pradeda valgydama kiaušinius, avokadą bei avižinius dribsnius. Kaip ji pati sako, kad jaučiasi geriau, kai tinkamai maitinasi.

    m7

                  Kate Upton
    Kate Upton treneris atskleidė jos paslaptis: proteinai su kiekvienu maistu, labai minimalus kiekis cukraus ir perdirbto maisto. Karatis ji palepina save, kaip ir visi – tai yra visiskai normalu tačiaupo to turi tęsti maitinimąsi sveikai. Kate mėgstamiausias skanėstas – spurgos. Ji nevalgo jų kasdien, tačiau gyvenimas per trumpas, kad nepasilepinti karts nuo karto.

    m8

                 Jasmine Tookes
    Tipiškai dienos meniu atrodo taip: pusryčiams – omletas su špinatais ir kalakutiena arba žalias smoothie su chia sėklomis, pietums – vištienos salotos su rudais ryžiais, vakarienei – ant griliaus kepta žuvis su žaliomis daržovėmis, užkandžiai – uogos, riešutų sviestas, migdolai, jogurtas, proteinų kokteiliai. Vengia alkoholio, duonos, perdirbtų angliavandenių bei gliuteno. Kartas nuo karto modelis pasilepina savo mėgstamu maistu.

    m9

    Laura Gerulytė

    Šis el. pašto adresas yra apsaugotas nuo šiukšlių. Jums reikia įgalinti JavaScript, kad peržiūrėti jį.

    Palikite komentarą

    Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.

    © 2015 Your Company. All Rights Reserved. Designed By JoomShaper